15 maj 2014

Flyt tamejfan!

~ Har nu ätit litium i 10 dagar. Det känns som att jag har fått ett nytt liv.
~ Har gått ner sammanlagt 10 kilo sedan omkring nyår. Varav ett av de kilona efter insättning av litium, så tack och lov verkar jag inte vara en av dem som går upp av medicinen. Ligger inte längre på gränsen till övervikt utan precis i mitten på normalskalan.
~ Har anlitat en mäklare som håller på att sälja min tvåa, den jag köpte för en struntsumma (15 000! Alltså, det är ju mycket pengar, för mig i alla fall, men löjligt lite för en tvåa på 54 kvm) när jag var 19 och behövde någonstans att bo, pronto. Syster hyr den för tillfället, men hon flyttar ihop med sin karl om några veckor. Så lika bra att sälja skit'n, aldrig i livet vill jag bo där mer, med alla minnen. Skönt att slippa den kvarnstenen runt halsen. Och få så pass mycket pengar för den att jag kommer kunna betala alla mina skulder, vilka sammanlagt uppgår till i runda slängar 30 lax, och ändå få en del pengar över. (Body mods, here I come!)
Bonus: Muppens mage växer och sommaren väntar runt hörnet.
Jepp, det går bra nu!

Inga kommentarer: