4 maj 2014

Selektiv lobotomi

Jag önskar att jag kunde göra som Dumbledore i Harry Potter, när han plockar ut minnen ur sin hjärna med en trollstav och lägger dem i en skål. Något sådant var det i alla fall, det var några år sedan jag läste böckerna. Inte bara minnen, utan allt som skaver i mitt huvud. Ja, det är ju det mesta just nu. Vilken lättnad det vore. Typ selektiv lobotomi, det vore väl något!
Nu började jag tänka på den här:


Hehehe! 151 miljoner kan inte ha fel! Jag kan rekommendera den extremt uppspeedade versionen också. Och den... nersaktade? Vafan heter det nu igen? Åh, hjärnsläpp. Jaja. Och nej, jag har inte för mycket fritid.
Jag vet inte hur många år det har gått sedan jag såg den här för första gången, men samma frågan kvarstår - varför är Dumbledore plötsligt naken???

Inga kommentarer: