1 maj 2014

"Blandepisod" sa doktorn


Jag älskar den här versionen. Och jag har fortfarande inte packat upp mina älskade skivor, trots att jag nu bott här i lite över fyra månader. Procrastinators of the world, UNITE! ...Tomorrow. Haha, jag tyckte i alla fall att det skämtet var lite kul.
Men jag har inga CD-ställ eller vägghyllor och skit... än. Inga pengar till det heller just nu. Bokhyllan är smockfull. Äger inte ens en soffa, exet fick behålla den (och lika bra var det - den vägde typ ett ton, diarréfärgad, inrökt) när jag tog mitt pick och pack och flyttade i vintras. Efter två-tre månaders samboskap, lol. Aldrig mer samboliv för min del i alla fall.
Eh, hur som helst, orkar inte brodera ut det hela nu, jag är ganska groggy, så jag tar det en annan dag. Men i alla fall kommer jag göra en affär, sexsiffrigt belopp.
Nu måste jag gå och röka.

Inga kommentarer: