30 april 2014

Bara en till...

Snodd från detta inlägg av HanaPee.

10 saker jag tycker om:
  • Djur!!! Allra mest mina egna pälsklingar så klart.
  • Cola Light - livets dryck!
  • Böcker.
  • Rusmedel.
  • Få utlopp för min kreativitet. Skriva, rita, måla, pyssla med min klippbok, etc.
  • Knulla. I like big dicks and I cannot lie!
  • Musik.
  • Film/TV-serier.
  • Min älskade familj.
  • ♀ Feminismen! 
9 saker jag tycker mindre om:
  • Att vara pank för jämnan.
  • Den konstanta psykiska skit'n i min abnorma hjärna.
  • Djurplågeri!!!
  • Köttindustrin.
  • Våldtäktsmän.
  • Män överhuvudtaget. (Nej, alla är inte rötägg, det finns en del guldkorn i bajshögen, så bespara mig era kränkta kommentarer... Eller nej, gör inte det förresten! Jag har fan aldrig fått någon sådan i den här bloggen, fnys! Hate away! Om det däremot blir publicerat eller ej återstår att se, haha.)
  • Att mitt hem är så jävla stökigt jämt.
  • Skaldjur - humrar, kräftor, räkor, krabbor, etc... Inte som mat, aldrig i helvete att jag skulle sätta i mig något sådant! Ryser bara jag tänker på det. (Konstigt nog skaffade jag ändå en eremitkrabba som husdjur när jag var omkring 15...)
  • Modebloggar. Så tråkiga att klockorna stannar.
8 bloggar jag läser:
Jag läser många fler än bara åtta bloggar, men här kommer några jag varmt kan rekommendera! (Listade i alfabetisk ordning, så ingen blir kränkt över att ligga sist, hehe. Om de länkade damerna mot förmodan skulle läsa detta inlägg då.)

Men nä, nu orkar jag inte med det här längre. Tar resten imöra, nu blir det tack och god natt!

Inga kommentarer: