30 april 2014

All the snakes that ride inside of me

DAGENS VILL HA: Pengar pengar pengar...!!! Och lite sinnesfrid, men det är nog för mycket begärt.
DAGENS SMINK: Nada. Bara Lypsyl för mina torra läppar.
DAGENS FRISYR: Ptja, den bara är. Hårband för att slippa ha en hårgardin i ansiktet. Nu är mitt hår för övrigt så långt att jag kan torka mig i röven med det om jag vill.
DAGENS LÅT: Courtney Love - Wedding Day.
DAGENS PLANER: Inga speciella, trots Valborg. En vän undrade vad jag skulle göra ikväll och jag svarade att det blir lugnt för min del, att jag inte är helt kry idag. Obs! Ljög ej. Fysiskt mår jag skapligt, men psykiskt är en helt annan femma.
DAGENS SAKNAD: En vän vid namn Betty, jag drömde om henne inatt.
DAGENS DUMMASTE: Orkeslöshet, ångest, nertrappning av antidepp, att jag är luspank och skitstressad av allt jag borde få gjort.
DAGENS SJUKA: Hugsoten.
DAGENS DROG: Imovane.
DAGENS ROLIGASTE: Att spela Kitchen Scramble på Fejan, har blivit helt besatt av det och det tar hur jävla lång tid som helst innan man får ny energi - mucho frustrerande! Mjo, det har nog tamejfan varit det roligaste idag.
DAGENS FAVORIT: Katzerna som vanligt + boken jag läser, Sagan om Isfolket del 
DAGENS KÖP: Inget, jag är pank som sagt.
DAGENS HUMÖR: Se DAGENS DUMMASTE...
DAGENS ORD: Uppbragt! Mycket bra ord som jag måste börja använda mera.
DAGENS KLÄDSEL: Nopprigt ljuslila linne med vita prickar och spetskanter + rosett, rosa leopardmönstrad munkjacka, leopardmönstrade spetstrosor, svarta gravidbyxor som jag använder som mysbyxor. Svarta strumpor. Ingen BH. Hot mama!

Inga kommentarer: