14 april 2014

In-a-gadda-da-vida honey, don't you know that I love you?


Favoritlåt numero uno just nu. Jag måste nog se om Coven-säsongen igen.

Psyk på onsdag - det visar väl sig då om det blir Lithium eller ej. D-vitaminbrist vet jag redan att jag har, men resten av resultaten av de där åtta rören blod har jag ingen aning om. Just nu mår jag dock alldeles strålande, så jag är inte alls pigg på att sätta in något stämningsstabiliserande längre, för det kommer helt klart förstöra mitt nuvarande flyt.
BITCH DON'T KILL MY VIBE
Men ja, hur mycket jag än vill det så varar det inte för evigt, så det är väl bra om jag har en backup innestående. För kommande desperata tider. För de kommer ju fortsätta komma, hur jävla avlägset det än ter sig för tillfället. Som om det vore ett annat liv eller något en läst i en bok... Oh well.
Ljuva ljuva vår, I fucking love you!!!

Inga kommentarer: