12 april 2014

Kiss i hjärnan deluxe

Gah, fan vad förribannad jag är! Har retat upp mig så till den grad att jag vibrerar och hjärtat går i 180. Jag blir inte ett dugg förvånad om jag en dag trillar av pinn på grund av en hjärtinfarkt.
Jeeezuz, bråka öppet på Facebook för hela den gemensamma bekantskapskretsen att se - kan vi bli mer WT? ("Sa hon med glimten i ögat" borde jag väl tillägga, innan någon blir Kränkt.) Nu är jag exkluderad från vänlistan igen, haha. Facebook - where shit gets real. Uppenbarligen.
Nej, nu tänker jag inte lägga två strån i kors (nu blev jag osäker på om det är ett vedertaget uttryck eller om det bara är något jag har kommit på?) mer för den här "vänskapen". Och det känns enbart befriande tamejfan. Slippa bli terroriserad och anklagad för både det ena och det andra varje gång personen ifråga är askalas (d.v.s. jävligt ofta). Totalt irrelevanta saker utan verklighetsförankring, det är så att man börjar undra om hen har fått ett minor delirium av det kopiösa supandet?
With friends like these... Good riddance!
Middag + film med systeryster när hon slutar jobbet om en halvtimme. Det blir nog finemang. Har lust att se någon riktigt vidrig skräckis, det var ett bra tag sedan sist nu. Eller film överhuvudtaget, det blir ju mest serier nowadays.
Nu ska jag röka en cigg och försöka lugna ner mig. Andas i fyrkanter eller något, lol.

Helt klart bland topp fem på listan över mina vanligaste känslor.

Inga kommentarer: